sobota 22. srpna 2009

Itálie VIII. - moře (lidí) v Caorle

Poslední den našeho putování po severní Itálii jsme věnovali odpočinku, lenošení a koupání. Nezávidím lidem a alergií od sluníčka, kteří se celý den musí držet ve stínu... Asi by to docela dobře šlo na hotelovém pokoji, ale ve stanu na písku se to nedá. Tam už se člověk potí jenom tím, že je a nemusí se ani hnout.:) Netřeba dodávat, že nakonec všichni přežili, tak se tomu dnes už můžeme usmívat a smát. ;)

Navečer jsem se vydala s foťákem na pláž, abych si taky jako správný turista zvěčnila dosud nezvěčněné. Radši jsem se ale zajímalo o to, co jsem měla pod nohama - mušle a i nějaký ten krabík se našel, docela makačka ho vyfotit, když je nějakej rychlej... :)

Síla moře (foto: Lenka)

Rychlý klepetáč (foto: Lenka)

Čilý ruch (foto: Lenka)

... Lepší krabi, než-li lidské krabice, kterých tu na pláži bylo dost a dost... Moře lidí a moře slunečníků, uff, v noci jsem ty pláže měla raději. :)

Pláž překřtěná na moře lidí (foto: Lenka)

Večerní návštěva městečka byla už příjemná, vedro opadlo a přitom bylo pořád hodně příjemně a když jsme si ještě nakoupili kornouty se zmrzlinami, nic ke štěstí nám nechybělo... nebo snad ano? Asi jo, abychom už druhý den nemuseli domů. Docela mne mrzí, že jsme byli v části Caorle, kde je jenom nová zástavba, protože jsem z fotek viděla, že historické jádro města je opravdu pěkné.

Poslední večer se velmi vydařil, ráno jsme se sbalili, naposledny v moři vykoupali a pak už jsme se nechali unášet na libích tónech písniček Hanky Zagorové. ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář, thank you for your comment! :)