středa 13. června 2012

Kateřinská zahrada

Poprvé jsme v Kateřinské zahradě byli letos v dubnu, když tu teprve začali pučet stromy. O dva měsíce později už se zeleň plně zelenala a řada keřů byla v květu. Příjemně jsme se tu prošli, než jsem se zase musela vrátit na oddělení. Takovéhle procházky mám moc ráda, to člověk na leccos zapomene... :)

Přístupová cesta ke Kateřinské zahradě z ulice Na Bojišti

Kvítky jasmínu

Zvláštní strom - květy a lusky... :)) Děkujeme Daniele, která tento strom umí
pojmenovat. ;) Je to katalpa trubačovitá (Catalpa bignonioides). 

Tak pokud i vy najdete u nás nějakou nesrovnalost nebo odhalíte naší neznalost, nebojte se nám o tom napsat, budeme rádi. ;) Tak ještě jednou dík, Danielo!

... detail květu

Nová generace ploštic pospolných

Loňské padáčky javoru

Kostel sv. Kateřiny

Kočka se svojí "boudičkou" :)

Kateřinská zahrada

Květy keřovitého tavolníku nízkého (Spiraea bumalda)

2 komentáře:

  1. Ten "zvláštní strom - květy a lusky" sa volá katalpa. Písala som nedávno u mňa na blogu. Náhodou viem aj názov keru, ktorý je na poslednom obrázku - je to tavolník. Mám rada vôňu jasmínu, v tej záhrade musí byť veľmi pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielo, díky moc za doplnění názvů mně neznámých rostlin, jdu to rovnou doplnit do článku. ;)) Ještě, že Tě mám! :) Přeji pěkný den. L.

      Vymazat

Díky za komentář, thank you for your comment! :)