pondělí 20. února 2012

Razítkovník - nový blog :)

Dovolte mi, abych vás upozornila na náš druhý blog, který jsem založila asi před týdnem - jmenuje se RAZÍTKOVNÍK :) (a najdete ho TADY). I když nevím, jestli bych měla psát "náš", protože razítka asi budou jenom mou úchylkou, takže by Jirka k tomuto nařčení přišel jako slepý k houslím. ;)

Snad odjakživa mě bavily pohledy, které jsem jeden čas sbírala... Dneska je sice oficiálně nesbírám, ale kdykoliv někde jsem, tak si alespoň jeden či dva pohledy koupím na památku. A nesmí na nich chybět turistické razítko. Přijde mi to praktičtější než turistické známky - pohled je přece jenom placatý a snadno se nějak uklidí. :) Sešítek na razítka (tzv. vandrbuch, což je slovo německého původu a vůbec se mi nelíbí, takže zásadně říkám sešítek!:)) jsem poprvé zavedla, když jsem jela na svůj první čundr do Českého ráje... za rok to bylo Náchodsko a Broumovsko a pak kratší výlety a jak plynul čas, hromadily se vzpomínky na krásná místa v podobě těch malých otisků... "Sbírka" turistických razítek tak sahá hlouběji do minulosti, než tento blog, ale snad to nikoho nebude pohoršovat. :)

Možná je to úplně zbytečný blog, ale říkám si, že blogová scéna snad ještě unese takovou banalitu plnou vzpomínek na místa a lidi, oboje už není a nebude takové, jako ve chvíli, kdy jsme tam byli... Dost sentimentu! Budu ráda, když tento blog budete sledovat, pokud vás zaujme a když budete komentovat příspěvky, pokud máte co říct. :) Mějte se pěkně a přejeme vám spoustu krásných dní a sobě pěkné výlety, ať máme o čem psát. ;)

Lenka (a snad i Jirka) ;)

1 komentář:

Díky za komentář, thank you for your comment! :)